Ara Bul...
Monday, December 30, 2013

[28.12.13] Yesung Mouse Rabbit Hayran Anlatımı

Click Here for English

*resim temsilidir.

Yesung için ufak bir etkinlik hazırladım, tatil boyunca her gün gül vermek üzere olan bir etkinlik.Dün 4.gül zamanıydı.

Yesung: Böyle yapmana gerek yok

Yesung bir şeyler söylediğinde, Korece'yi anlayabilecek miyim diye normalden daha fazla geriliyorum.Çünkü hiç benimle bir şey konuşacağını ummuyorum.Resmen baygınlık geçirdim.

Ben de direk ''e?'' demişim

Yesung: bana böyle bir şey vermek için zahmet etmene gerek yok

Bu Koreceyi aynıen yanımda duran koreli arkadaşımdan da duymuştum.Kendini kötü mü hissettirdim diye hala biraz endişeliydim sonra arkadaşıma tekrar sordum.O da bunun onun düşünceliliği olduğunu söyledi.

Bundan çok etkilenmiştim.
Yesung bir ünlü olsa da, sıcacık bir yereğe sahip.

Eh o zaman bu etkinliğe bir son mu versem ki?

Türkçe: sujutr

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!