Ara Bul...
Sunday, December 01, 2013
Sunday, December 01, 2013

01.12.13 Heechul Twitter & Instagram Güncellemesi / update :

'Bu senenin son Super Show'u için Kangin’in “Gain” yerine ben “Chul-in” oldum. Gunhee ile peruğu düzgünce takamadık, ben de peruksuz çıkmaya karar verdim çünkü Kangin’in peruk benim parlak imajıma yakışmıyor. Kıyafet de çok büyük kk. “24 Hours” dansını yapmam gerekiyordu ama öğrenmek için zamanım olmadı, ben de ne yapacağımı bilmiyordum. Lady Heehee zamanından beri bayan olarak giyinmemiştim, agh


As an event for this year’s last Super Show, instead of Kangin’s ‘Gain’, I did a ‘Chul-in’. Gunhee and I kept putting the wig on and off, then I just decided to perform with my own hair because Kangin’s wig didn’t suit my delicate/fine quality. The clothes were too big too kk I was going to perform ’24 Hours’ (SunMi) but there wasn’t enough time so I (didn’t) know what to do. I (had) stopped (cross dressing) after lady HeeHee, agh.


cr. sup3rjunior
çeviri:D_Q

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited. 

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!