Ara Bul...
Wednesday, October 09, 2013

MBC RADIO STAR KYUHYUN VE RYEOWOOK KESİTİ

MBC Radio Star Ryeowook ve Kyuhyun Kesiti



RW:  Merhaba, ben Super Junior'un ana vokali Ryeowook.
Gura:  Ana vokal Kyuhyun-sshi değil miydi? 
Kyu:  Bu durum sık sık değişiyor.

Kyu:  (Radio Star'a üyelerden birini getirmesi hakkında)Ben ona takılabileceğim; show zamanında tepki verebilecek Donghae'yi veya Ryeowook'u  getirmeyi düşündüm.  Ben de Ryeowook'u seçtim, bugünlerde varyete showlarına fazla ilgisi var.

Sunucu, konuk ünlü YeLim'e, misafirler ve sunucu dışında burada ideal tipinin kim olduğu sorulduğunda Kyuhyun cevabını veriyor.

RW:  Biz kuafördeydik. Ve Kyuhyun-sshi "Hazırlıklı mısın?" diye sordu. Ben de ona "Bunu kim söylüyor? kkk Ben her daim hazırlıklıyım." dedim. kkkkk

RW:  Radio Star'ı izliyorum ve Kyuhyun bu (işte) iyi değil! kkkk

Sunucu YeLim'e soruyor; Eunhyuk mu Ryeowook mu? 
RW:   Kırıldım. kk
YeLim:  Eunhyuk kkk

Sunucu:  Eunhyuk'a ailesinin önünde çirkin dediğini duyduk.
Bunu onun ailesinin önünde söylemek zor kkk
RW:  Her ailenin önünde söylemek zor kk
Sunucu: Ama Eunhyuk'un kız kardeşi tatlı!
RW:  Kız kardeşi de ona benziyor, yani tatlı değil kkkk


MC:  Ne zaman askere gidiyorsun?
Kyu:  Gelecek yıl kkk
RW:  Bilmiyorum, gitmek için zamanlama arıyorum.


Gura:  Şuna bakın, Heechul 83'lü Kyuhyun  88'li.  Eğer Kyuhyun 2 yıl daha büyük olsaydı Heechul geldiğinde askere o gidecekti.  Böylece (askerlik işini) halletmiş olurdu.  Güzel hikayelere sahip olurdu.
Kyu:  Evet kesin kkkk

Gura:  Demek bu yüzden Eunhyuk-ee'yi sıkıştırmak zorunda. İki yıl arayla! kkkk (aslında 3).


SuJuTR Çeviri  Ekibi// Kyumineo

Kaynak: NKSubs







Siteden veya blogdan alıntı yapmak ve yazı çıkarmak kesinlikle yasaktır.!





0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!