Ara Bul...
Tuesday, October 08, 2013
Tuesday, October 08, 2013

Heechul Cyworld Diary’de* Eunsihae Hakkında Fanfiction* Güncelledi


Donghae ve Eunhyuk sevgililerdi.
Birbirlerini çok severlerdi ve herkes onları kıskanırdı.
Fakat bir gün,
Donghae Eunhyuk’a ayrılmak istediğini söyledi.
Ama Eunhyuk Donghae’yi çok seviyordu
bu yüzden söyleyecek tek bir söz bulamadı.
“Gitme” diyemedi.
Donghae öylece arkasına dönüp gitti.
Ve Eunhyuk’un bir şey söylemesi mümkün olmadı.
Eunhyuk sadece Donghae’yi takip edebilmekle yetindi, ne yapacağını bilmiyordu.
Ve Donghae’nin Siwon ile buluştuğuna tanık oldu.
Eunhyuk saklandı ve ikisini izlemeye başladı,
Şaşkına dönmüştü.
“Eunhyuk’dan ayrıldım. Bir daha ona dokunmayın, rahatsız etmeyin.”
“Bilmiyorum. Size nasıl inanacağım? Eğer benimle randevuya çıkarsan buna inanabilirim.”
“Benim için sadece Eunhyuk var”
Bunun üzerine Siwon eline geçirdiği benzini,
Donghae’nin üzerine döktü.
Siwon’un kızgınlığı arttı ve 
“Sana Eunhyuk ile ayrıldığınıza inanmamın tek yolunun benimle çıkmak olduğunu söyledim. Aksi takdirde ölümün benim elimden olacak” dedi.
Donghae ise “O halde öleceğim” dedi.
Siwon çakmağı ateşlemeden önce Donghae’ye bunlar son sözlerin mi diye sordu.
Donghae’nin ne söylediğini biliyor musunuz?
“Eunhyuk-ah gözlerini kapat!”
*Heenim’in bunu sadece kişilerin isimlerini değiştirip kopyaladığı söyleniyor.

*Cyworld: Kore’nin sanal arkadaşlık sitesi
Fanfiction: Genellikle film, dizi film, çizgi film ve televizyon şovundan esinlenilerek hayran kitleleri tarafından üretilen kurmaca öyküler, yazılar.


Kaynak: www.sup3rjunior.com 
Çeviri:Evilly

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!