Ara Bul...
Monday, September 30, 2013
Monday, September 30, 2013

HANGENG SUPER JUNIOR’DAN AYRILMA NEDENLERİNİ AÇIKLADI!

30.09.2013
Super Junior’ın eski üyesi Hangeng geçtiğimiz günlerde Çin’de bir müzik programına verdiği röportajda Super Junior’dan ayrılma nedenlerini ortaya koydu.

Debut yapmasının nedenini şöyle açıkladı: “Ailemin rahat bir yaşam sürmesini istiyordum. Bunun için de çok para kazanmalıydım. En büyük nedenim bu oldu.”
Ancak çeşitli sorunlarla karşılaştı: “Çıkış yaptıktan sonra bile sahneye çıkmam mümkün olmadı. Kore’de çıkış yapan ilk yabancı ünlü ben oldum, bu nedenle yasalar pek de uygun değildi. Reklam filmlerine ve programların belirli bölümlerine katılamadım. Bu bana tüm umutlarımı kaybetmişim gibi hissettirdi. Super Junior üyeleriyle gerçekleştirdiğim “Twins” performansında ağladım. İlk yılımda aldığım ödeme 4000 yuan (~$650 USD) idi.
Para biriktiriyordum çünkü annem benim kalp ağrılarımı gördükçe acı çekiyordu.  2005 yılında çıkış yapmama rağmen 2008 yılında Super Junior-M Çin’de çıkış yaptı ve ben tekrar çaylak oldum. Çin’de daha rahattım ama aynı zamanda Koreli üyelerin Çince konuşamaması beni daha da fazla yordu. Tüm bunlar mental olarak beni çok yıprattı.
Hangeng “Aktör olmak istemiştim fakat diğer üyelere bu fırsat verilirken bana verilmedi. Hatta herhangi bir reklam işi dahi alamadım. Bu hoşnutsuzluklar bir araya gelerek bir bomba halini aldı. Banka hesaplarımı, hastane kayıtlarımı ve daha birçok şeyi alarak şirkete karşı dava açmak için gizlice bir hukuk bürosuna gittim. Şirket böyle bir şeyden şüphelenmeyeceği için, programımı tamamladıktan sonra, 2 saatlik serbest zamanımda yakınlardaki hukuk bürosuna gittim. Menajerime de posta yoluyla haber verdim. Bu benim için hayal edilemez bir şeydi.” ifadeleriyle durumu ortaya koyuyor.
Ancak Hangeng’in davranışı geçmişte Super Junior hayranlarını öfkelendirmişti. Çünkü fanlar diğer üyelere karşı saygısızlık yaptığını düşünüyordu.
Yaşananlar sırasında netizenler ise “Bunu para için yaptığını söylüyor. Para konusunda o kadar hırslıydı ki bunu yapması normal”  “SM tarafından parası ödenmediği için yapmış olmalı. H.O.T. için de aynı şey olmadı mı?”  “ İlk yabancı ünlü? Bu gerçek olamaz” ve “4000 yuan için mi çıkışından beri zorluklara katlandı? Çaylak etiketini atmak için çok çalıştı ama şimdi tekrar çaylaklığa döndü. TVXQ’nun da dağılması bu gibi nedenlerden ötürüydü” gibi yorumlarda bulundular.

Kaynak: allkpop
Çeviri ve Düzenleme: SuJuTR Çeviri Ekibi// Evilly


*Siteden veya blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!