Ara Bul...
Saturday, February 08, 2014

Kyochon Endonezya Grand Açılış Etkinliği - Kangin [Fan Anlatımı]

Appa’nin (Kangin) elleri çok yumuşak ve sıcak /HIÇKIRIK/ ve gülüşü beni eritiyor, dizlerim titredi HUHU
“To G!g!e” yazdı … HAHAHAHHAHAHA

Appa’s (Kangin) hand is soft and warm SOBS and his smile melts me my knees went weak HUHU
He wrote: To G!g!e! … HAHAHAHHAHAHA



Adımı elima yazıp ona gösterdim ve adımı böyle yazmasını istedim.
So i wrote my name on my hand and showed him that i wanted this name to be written by him




Kangin, “o gi..gie?” dedi elime bakarak ve dikkatlice heceledi, doğru yazabilmek için arada tekrar baktı
Normal ‘i’ yerine soru işareti yazdığını fark etmemiştim ㅋㅋㅋㅋ
İmzalamayı bitirene kadar bekledim ve tokalaşmak istediğimi söyledim, o da kabul etti. Tokalaşırken “Kedi cenazeci filmin daebak (muhteşem)” dedim ama o sırada MC konuştuğu için beni duyamadı. Ben de, hala tokalaşırken, ona doğru eğildim ve “Filmin daebak!!!!” dedim tekrar. O da hoşça gülümsedi /AĞLAR/ & (İngilizce) thank you dedi.

Kangin was like “o gi..gie?” then he looked to my hand and started to spell carefully, kept on taking a peek so that he wrote my name right
I didnt realize he put the exclamation marks instead of a normal i ㅋㅋㅋㅋ
I waited til he finished signing then i wanted to shake his hand and he accepted it. while our hands were still shaking, i told him “your cat funeral movie trailer is daebak” (in korean) but he couldn’t hear me cos MC was speaking on background. So i leaned forward and our hands were still shaking ssdfjasdf and told him again your movie daebak!!!! then he smiled so sweetly (CRIES) & said thank you in eng

cr.@haetongue
Çeviri:Sky Sailor



*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır. 

Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!