Ara Bul...
Saturday, January 18, 2014
Saturday, January 18, 2014

Siwon Mnet Wide Röportajı

*resim temsilidir.


Soru: Super Junior üyelerinin cazibeleri(çekicilikleri) nedir?

Siwon: Heechul-ssi için… ben bile “Eğer ünlü olmasaydı bu hyung ne yapabilirdi” diye düşünüyorum.
(Heechul’ün bir kusuru ise) Parodi mi yapıyor yoksa gerçekten o kişi mi söyleyemezsiniz.
Eunhyuk, Donghae ve Kyuhyun-ssi’yi gerçekten kıskanıyorum çünkü ne kadar yeseler de yüzlerinden kilo almazlar. Gece 2-3 gibi yemek yeseler bile, yüzleri şişmez.

Soru: Bugünlerde “sivri diliyle” meşhur olan Kyuhyun-ssi’yi kıskanıyor musunuz?

Siwon: O tam anlamıyla “zehir”. Ona dokunursanız zehir yayılır.

Soru: Siwon-ssi diğer üyelerde bulunmayan çekiciliğin nedir?

Siwon: Sizler… zaten hepsini biliyorsunuz~kk ahh nasıl söylesem… Sadece şaka yapıyorum. Gerçekten bilmiyorum. Hiç(fark) olmadığına eminim. Hepimiz aynı grubun üyesiyiz ve insanız…

Link: https://www.youtube.com/watch?v=If_rdSy51Qo&feature=youtu.be

Soru: Haberleri gördüğünde nasıl hissettin( 100 yakışıklı erkek sıralamasında 7. olmasından bahsediyor)

Siwon: Çok olumluydum(mutlu) Ah, bu yeni nesil için bir başlangıç kk Sadece şaka yapıyorum. Gerçekten çok mahcubum ve minnettarım.
“Sadece Kangin-ssi ve Donghae-ssi beni kutladı. Üyelerimiz bu gibi haberlerde daha çok ‘Sessiz ol, sus, sus’ şeklinde davranır”

Soru: Gençliğinden beri çok yakışıklısın. Hiç “doğduğundan beri yakışıklısın” dediklerini duydun mu?

Siwon: “Doğduğundan beri dini bütün biri” dediklerini duydum kkk Annem kaşlarımı sever.

Link: http://www.tudou.com/programs/view/BB1rqHWzg8E/

Soru: Esas'popüler idol' grup Super Junior

Siwon: Öyle demeyin.Biz hala genciz.Biz sadece genç değil SÜPER gençleriz (Aslında kelime vurgusu yapıyor.''We're not just juniors, we're SUPER junior'')

Siwon'ndan Sürüş Kursu Tavsiyeleri:

En yakınınızdaki Olimpiyat Otoyolu'na gidin

Gangdong KyungHee hastanesine gidin,

Küçük tünelden U dönüşü yapın

Eve dönün


Kaynak:https://www.youtube.com/watch?v=If_rdSy51Qo...

Çeviri: Evilly* @sujutr
*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!