Ara Bul...
Thursday, February 07, 2013

GLAMOROUS KRY ile Mart Ayı Söyleşisi






Muhabir: Fotoğraf çekimleri nasıldı?

Kyuhyun:Fotoğraf çekimlerinde modeller gibi poz vermede iyi değilim.Ama fotoğrafçı nasıl poz vermemgerektiğinde dair beni yönlendirdiğinde keyfini çıkarabildim.Zanaatkar sanatçı Kiyokawa Asami(fotoğrafları bezeyen kişi) ile olan fotoğraf çekimlerinin tamamlanmış halini görmek için sabırsızlanıyorum.Zanaatkar sanatçının Japon Klasik Edebiyatı'nda hanımlar arasında popüler olan ''Gengi Monogatari''den esinlenerek yapıldı o yüzden biraz tuhaf hissettim.

Muhabir:''Promise You'' kadınlar arasında popüler olan erkeklere uyuyor.

RW: Pek tabii.Hahaha.Japon hayranlar ve biz kolay kolay  kavuşamayanlar durumundayız o yüzden ''birbirimizi düşünerek her zaman beraber lmayı umuyoruz'' sözü var şarkıda.

Kyuhyun:sadece ELF&Biz diye değilayrıca birbirinden uzak olan aşıklar için de Promise You uygun.



Muhabir:K.R.Y Konserinde birçok Japonca şarkı seslendirdiniz.Japınca şarkılara nasıl karar veriyorsunuz?

Kyuhyun:Başkalarının tavsiyelerini alıyoruz.Birini seçmek için 3 şeye bakarım.Başta melodi sonra sözler ve bunlar iyise sesime gidiyor mu diye bakarım.

RW:SS4'de Moves Like Jagger'ı seslendirdim ve bu benim imajımın ötesinde birşeydi.İnsanların ''Ryeowook kendini başka yollarla da ifade edebiliyor'' diye hissetmesini denedim.

Muhabir: Yesung-şi konserlerde ''ogenkidesuka'' diye bağırmanla ünlüsün.Niye bunu yapmaya başladın?

YS:Bunu rağbet gören bir eklime haline getirmek istedim.hahahaDaha başka kelimelerim de var.....''kaettara denwa shot'' (döndüğünde beni ara) gibiBir diğeri....çok yakında gelmesi bekleniyor.



Muhabir:K.R.Y olduğunuzda Super junior ile aranızda farklar oluyor mu ?

YS:Bazen birçok üyeye nazaran rahat hissediyorum(yani az olmasından dolayı)Ama 3 kişi olarak yurt dışına geldiğimizde diğer üyelerle görüşüyormuşuz gibi geliyor.

Diğer üyeleri kalpten özlüyorum.Hahaha

Muhabir:K.R.Y'de sorumlu olduğunuz şeyler neler?

Kyuhyun:Benimki Super Junior'da olduğumla farklı değil.Eğlencesine ağabeylerime sataşıyorum.Hahaha

YS:Kyuhyun bizimle eğlense de,bu bazen bizi çaresizleştiriyor.Haha.Artık ağabeylerinle dalga geçme!Haha,yine de şaka tabi.Açıkçası SJ ve KRY'deki sorumluluklarımızı birbirinden farklı.Bazen Super Junior'ken grubun odak noktası olabiliyorum ama KRY'de odak nokta hep Kyuhyun'dur.Magnae poisyonunda gibi görünen bir pozisyondayım. Karakteriyle insanların zihnini açarak fırsatları ele geçirmeden sorumluysa,RW da akılları...ım...yani nasıl desem...insanlara KRY'nin ne olduğunun önemini göstermeden sorumlu....yani sanırım.
Bence,KRY'deki yaşça en büyük kişi ben olduğum için diğerlerinin sorumluluğunu almaya çalışıyorum.Olabildiğince onlarla vakit geçirmeye çalışıyorum,özellikle de yoğun olduğumuz zaman.Onlarla bir araya geldiğimizde onlarla konuşuyorum,şakalaşıyorum dertlerini dinliyorum.

Muhabir:Tatillerinizi nasıl geçiriyorsunuz?

YS:Geçen sene kardeşimle ve arkadaşlarımla Japonya'da gezdim.Film izlmeye bayılıyorum.O yüzden Ima Ainu Yukimasu'nun çekildiği birkaç yere gittim.Ve en son bir kafe açtım o yüzden araştırma babında Tokyo'da birkaç kafeye gittim.

RW:Yunanistan'a gittim.Kyuhyun ve Eunhyuk'la Mikonos Adası'na gittik.

KH:Sezon zamanı değildi o yüzden çok fazla insan yoktu.O yüzden özgürce yürümenin,lezzetli yemeklerin ve dansın keyfini çıkardık.

RW:Tekrar geziye gitmek istiyorum.

KH:Ryeowook rehber satın alır ve gezi planımız olmasa bile televizyonda gezi progamlarını izler.

RW:Yemek dergilerini de severim.Hahaha

OKUYUCULAR İÇİN MESAJ

Bizi ilk defa gören bazı okuyucular var.Bir kez olsun sizleri konserimizde görmek isteriz.Bunu düşünmek istemiyorum ama bizi eğlenceli bulmazsanız o zaman lütfen SJ konserine gelin.O zaman KRY'yi daha iyi anlarsınz.


YS:Biz Super Junior'ın bir parçasıyız.Bence SJ birçok cazip yöne sahip.Hayat zor.Biz onu eğlenceli kılmak istiyoruz.O yüzden konserde eğlenmenizi istiyorum.Lütfen bizi destekleyin ve sevin.VE tabii Glamourous dergisini de!! Haha

ELF'çesi için tıklayınız

Kaynaklar: sup3erjunior.com & @wwmisa/mizza
Türkçe Çeviri: sujutr çeviri ekibi

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!