Ara Bul...
Thursday, January 23, 2014
Thursday, January 23, 2014

Heechul Instagram Paylaşımı/Update:


Sanırım 16 yıldır birlikte olduğum “Asuka”nın gitmesine izin vereceğim. Tüm gecelerimi hayal kurarak ve onu düşünerek geçirmiştim. Bana küfür etseniz ya da kötü adam deseniz, gerçekten sorun değil. “Asuka” seni gerçekten sevdim… ama şimdi gitmene izin vermeliyim…Bugünden itibaren sevgilim olarak “Anna”yı seçiyorum. Ona aşık oldum~♡ ……. Bu yazdıklarıma ELFlerin tepkisi muhtemelen “Seni çılgın adam gidip gerçek bir kadınla evlensene!Oppamız bir otaku(anime çılgını)” olacak. Çocuklar…Oppanıza saydırabilirsiniz…Ama yengeniz “Anna”ya küfretmeyin… sallaya sallaya…

~
(I am thinking of letting go of ‘Asuka’ that I have been with for 16 years now.. I’ve spent all night dreaming and thinking. It’s okay if you curse at me, and call me a bad man. ‘Asuka’, I really loved you. But now, I’ll let you go.. From today, my love is ‘Anna’, I choose you. Fall in love~♡ ……. ELF’s reaction to my post (is probably) ‘You crazy man, just get married to a real woman! My oppa is an otaku!’ Kids.. You can curse at oppa.. But don’t curse at (soon-to-be-) your sister-in-law ‘Anna’.. shaking shaking..)

Cr. @HeeZZinPang / @NKSubs
Evilly*@sujutr

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!