Ara Bul...
Tuesday, January 21, 2014

[18.01.14] Kyuhyun “The Moon That Embraces The Sun” Müzikali Hayran Anlatımı

Click Here for English


Nasıl başlayacağımı tamamen büyüleyici bu performansı size nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Aslında yaklaşık 10 dk geç kaldık ve bu yüzden ilk şarkıyı kaçırdık (;~;) ama biz vardığımızda Kyuhyun bayan başrol(Lina) ile koyu renk elbiseler ve geleneksel peruğuyla sahnede oturuyordu. Sağ tarafındaki sopayı sadece vurmasını bile yakından gördüğümde(3. sıradaydık) içimdeki havanın tamamını dışarı verdim. Aslında onu “Treasure Island” konserinde yakından görmüştüm ama bu kostümle … ahhh. *___*

Ardından sahne değişti ve sanırım 8 yıl öncesine gidildi. Değerli, tüyü olan bir kaftanı(uzun elbise) ve başının etrafında pembe bir bant vardı. Bu sahnede bir pazardaydı, tüm kasaba halkı ile etrafta dans ediyordu. Bir şemsiye aldı ve onunla oynadı. Konuştuklarında açıkçası neler olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu ama başrol kız(Lina) resmi görünümlü adamlardan saklanıyor gibiydi. Bu yüzden Kyuhyun onu göğsüne çekti ve korudu. Ama kız koşarak gitti ve kitabını da arkasında bıraktı bu nedenle Kyu onun peşinden koştu. Kapının üzerinden başını uzatıp içeriyi gözetledi ve ardından tırmandı, atladığı zaman bir Ninja gibi yere indi ahaha çok sevimliydi!
Tamam, şimdi bir dakika, Tanrının meleklerin tozunu Kyuhyun’un boğazına döktüğünden ve dünyadaki alçakgönüllülüğü işe yaramaz hale getiren o muhteşem sesinden bahsedelim. Sayamayacağım kadar çok kez baş dönmesi atlattım çünkü o şarkı söylerken bilinçsizce nefesimi tutuyordum… Nasıl bir insanın sesi böyle olabilir? Sesi çok berrak ve sonbahar rüzgarında geceleri dalgalanan bir çan sesi gibi… Bu nedenle müzikalin müzikleri piyasaya sürülmeli ki herkes dinleyebilsin. Sesi…ahh sesi…Keşke aklıma ve kalbime kazınan o büyüleyici derin sesi kelimelere dökebilsem.

Her neyse, küçük- sağ kolu olan adamla olan bütün sahneleri çok eğlenceliydi. Ona sürekli yakışıklıyım diyip durdu ve o da sürekli biliyorum diye cevap verdi J Daha sonraki sahnede kırmızı kıyafeti vardı ve bir masada oturmuş bir şey hakkında ya da birileriyle tartışıyordu ve birden tek başına RAP YAPMAYA başladı kkk. Treasure Island’da yaptığı rapteki gibi saçma~komik hareketler yaptı ahahah. Kendi kendine geleneksel tarzda oynamaya başladı ama müzik o sırada tamamiyle moderndi. Ben gerçekten eski-yeni dönemin bir arada olmasından çok hoşlandım. Kore’yi bilmiyorum bu nedenle %100 emin olamıyorum ama bu sahnenin sonunda bir saniye unuttuğu için çizgisinden çıkmış sonra geri adım atmış gibi görünüyordu. Bu gerçekten oldukça abartılı ama bir o kadar komikti, ahh aman Allahım kkk. Onu böyle gördüğümde koşup gururunu kurtarmak istedim :’)

Kıza itiraf etmeye gittiğinde ÇOK ŞİRİN ve GERGİNDİ. Yanında emir verdiği adamları ellerinde fenerlerle dans ettiler gerçekten çok güzeldi. Şarkı söylerken (sanırım öyle olması lazımdı) baştan çıkaran dalga hareketleri yapıyordu kk. Ardından kızı öptü ve hızla kaçtı. Ama sahneden ayrılmadan hemen önce KIZA kalp yaptı !_! ve perde kapandı. Bu hayatımda gördüğüm en şirin şeydi!!!
Sonra üzüleceği bir şey oldu( Yağmacılar mı? Bilmiyorum, anlamadım? Bir şey söyleyemeyeceğim) ızdırap içinde haykırmaya başladı. Adamları tutup ayağa kaldırdı… Benim en sevdiğim kısım burasıydı. Kısa bir sahneydi ama ilk kez Kyuhyun’u tam anlamıyla rol yaparken görüyordum çünkü o ana kadarki kısımlar onun kişiliğiyle uygun olan bölümlerdi. Ama bu… saf duyguyu sevdim… Sevinç ya da acı her zaman olan bir şey ama ben yine de izlerken hayran oldum… onu böyle acı içinde izlerken ağlamak istedim ahhh ;~;
Sonra ara verildi.


Moladan sonra, Kyuhyun yine peruğu ve koyu renk elbisesiyle geri döndü. Daha sonra altın rengi kıyafetini ve ardından da bordoyu-beyazı ve yeşili giydi. Daha önce oturduğu masaya adamlarıyla birlikte oturdu ve neşeli bir şekilde sohbet ediyor gibiydiler. Birden masaya vurdu(nedensiz yere) ve sadece kıkırdadı ve ardından gülmeye başladı. Ama bu noktada kendi kendine unutmak için içiyordu ve ayakta durmakta zorlanıyordu.

Ondan sonra, beyazlar içindeydi ve yatakta yatıyordu sonra birkabustan uyanarak başladı, elini uzatır şekilde.Seslendirdiği parça çok içliydi, ahhh.Sonra bayıldı (rol icabı) yatağına ve kız geldi,üzerine eğildi tam ona dokunmak üzereydi ki Kyu yakasından tuttu ve kıza kim olduğunu sordu.

Oyunun geri kalanında, başlardaki çocuksu cazibesini bıraktı ve ne kadar ciddi olduğunu gösterdi. Ama o kadar muhteşem ve güzeldi ki *__* Bu kısımda Kyuhyun’un çok fazla öpüşme sahnesi vardı. Bir sonraki sahnede, adamlarıyla ormanın içinde sürünerek kaçmaya çalışırken çok sevimliydi, Allahımmmm. Sarı elbiseyle sahneye geldi ve burada 2. Bir öpüşme sahnesi vardı. Kızı seven diğer adam ve onun adamları kılıç çekti. Kyuhyun kılıç mücadelesi sırasında çok ateşliydi wow…Zıpladı ve havada 180 derecelik bir dönüş yaptı uhuuu!!

Sıradaki sahnede bir arkadaşı öldü ve oldukça üzüldü ama Lina(kız) yanında olduğu için daha iyiydi(yani öyle tahmin ediyorum) ardından 3. ve son kez öpüştüler.
Eminim unuttuğum daha çok sahne vardır( olaylar nedeniyle aklım tamamen gitti ve bu yüzden hatırlamam çok güç haha) Bence anlattıklarım en çok yankı uyandıranlardı. Belirtmeliyim ki Lina da gerçekten HARİKA iş çıkardı. Onun sesi de hayran olunası. Aslında tüm oyuncular harikaydı. Böyle inanılmaz bir ekip… Ben özellikle Kyuhyun’un asistanı olan adamı çok sevdim haha. Bana “I Hear Your Voice” dizisindeki hakimi hatırlattı ahah.

“Three Musketeers” müzikali açıklandığından beri Kyuhyun’un müzikal oyunculuğunu görmek istiyordum… ve hayallerim sonunda gerçekleşti. Beklentilerimden çok daha fazlasıyla karşılaştım. Beklentimin çok üstünde ve ötesindeydi. Onu böyle izlerken hissettiklerimi asla unutmayacağım… büyüleyiciydi. Kısaca çok yönlü ve kesinlikle basit olmayan bir müzikaldi. Bilet buldum ve bir sonraki hafta sonu da müzikalde onu tekrar göreceğim(biraz daha uzaktaki bir koltuk ama yine de orda olacağım) Ve şimdi yeni baştan ağlamak istiyorum… Çok mutluyum ;______; <3333

Kaynak:kyuclam.tumblr.com
Türkçe Çeviri: Evilly* @sujutr
*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

1 yorum:

  1. ;(( ;(( ;(( ;(( ühüüü bende onu canlı canlı izlemek istiyorumm..

    ReplyDelete

 
Back to top!