Ara Bul...
Saturday, November 30, 2013

30.11.13 Yesung Mouse Rabbit Hayran Anlatımı

Click Here For English

Resim temsilidir.(cr.as tagged)


@kyutiekyuu'nun ardından sipariş vermeye gittim, ''Anyonghaseyo'' dedim o da gülümsedi, ben de ona ''bir yeşil çay, lütfen'' dedim kafasını salladı ve ''çingu?'' (@kyutiekyuu senin arkadaşın mı diye sordu haha) ben de ''Ne, ne!'' dedim sonra bana Korece bir şeyşer sorarken ben ona oara veriyordum o yüzden bir ''ha?'' oldum o da tekrarladı ve  'korece? Korece biliyor musun?' gibi bir şey sordu (En azından anladığım buydu çünkü hep kısık sesle ve hızlı konuşuyor) Ben de 'Yani Korece konuşabiliyor muyum anlamında mı? hayır-çok az'' dedim o da ''Aaa'' oldu ve ona ''zor '' dedim babası gülümsedi ve Yesung bir şeyler söyledi, ama anlayamadım o yüzden ''ha?'' dedim tekrar ve anladığım tek şey ''Ah- ama Korece konuştuğunu duydum'' tarzı bir şey oldu ya da ona benzer bir şey işte, tam hepsini anlayamadım >< Belki de annesiyle konuşmamızı duyuduğunu kastetmiştir, bilemiyorum haha

Sonra para üstünü verdi geri ve ben de kendisinden kart istedim o da ''tabi'' oldı ve bana faturayı verdi ve ben akrtı bekliyordum ama o orda öylece dikiliyordu ben de ''ımm... kart lütfen'' oldum o da sonra hatırlayıp ''tamam!'' oldı ve bana yeni kart verdi haha. Bizimle konuşmasını beklemiyordum kekekeke Çok tatlı <3

Kaynak:  _SJM
İngilizce Çeviri: sup3rjunior
Türkçe Çeviri: sujutr

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.


*Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited. 

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!