Ara Bul...
Wednesday, November 27, 2013
Wednesday, November 27, 2013

27.11. 2013 Super Junior'ın Lideri Leeteuk Elf'Lere Mektup Yolladı !!


Herkesten daha çok sevdiğim, kendimi güvende hissetmemi sağlayan, uzun zamandır görmediğim… Sahip olduğum en iyi şey, “E.L.F.”lerime :

Her yorucu günden sonra , bana gönderdiğiniz tüm mektuplarda ağlıyorum, çok dokunaklı. Bana dayanma ve vazgeçmeden  devam etme gücü verdiğiniz için teşekkür ediyorum!
Bir yıl geçti.. Sizleri selamlamamdan bu yana çok uzun zaman geçtiğini düşünüyorum
Takvimde günleri X’le işaretleyerek geriye kalan 8 ay hizmet etmeye devam edeceğim . Sizleri tekrar göreceğim,sizlere gülümseyeceğim ve o anın tadını çıkaracağım  zamanı bekliyorum. .
Çıkış yapalı neredeyse 8 yıl oldu . Sevdiklerimle olamadığımı düşünerek bugün daha üzgün hissediyorum .
Şimdi bile sıkı çalışmaya devam eden üyeler.
Ve her zaman onlarla olup,sonsuz sevgilerini veren hayranlar
“Her zaman size minnettarım ve sizleri seviyorum” demek istiyorum
Ve  2014 yılı, 7/29 yakında gelecek!
Ben her gece o günün hayalini kurarak uyuyorum
Herkes 9.yıldönümü için en iyi kutlama partisine hazır olsun!
Bana vazgeçmeden yaşamaya devam etme gücü ve destek verdiğiniz için teşekkür ediyorum!.. Daha uzun süre birlikte olalım .. Hayır, anlık değil ,  sonsuza kadar .. Ben ' biz biriz ' düşüncesiyle  birlikte olmamız için dua edeceğim!! Sizleri  gerçekten seviyorum .
PS . SS5 ! ve E.L.F. ! 8 yıldönümü ! 8yaşımızla tebrik ediyorum . 8yaş demek okula gitme yaşı demektir! Herkes büyüdü mü şimdi? ! Keke ^ ___ ^ (arkasına bakın ! )

SJ Lideri!
E.L.F.leri herkesten çok seven Teukkie’den


Gökyüzü düşecek , zemin parçalanacak bile olsa
Eğer beni seviyorsan, benim korkacak birşeyim yok
Dünya karanlığa bürünmüş ve değişmişse bile
Eğer beni seviyorsan, bunların bir önemi yok
Sen istersen, dünyanın sonuna kadar seni takip ederim.
Senin için gökteki ayı ve parlak güneşi  almaya bile giderim
Sen istersen, benim için kıymetli olan herşeyi atabilirim
Herkes bana gülse bile, seni takip ederim
 Tanrı ya da kader seni götürse bile,
Beni seviyorsan, seni sonsuza dek takip ederim
A Song of Love -

For English ==> Click Here

cr: Nksubs@NKSubs &  SJ_Rus
çeviri: D_Q

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.*

Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.



0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!