Ara Bul...
Thursday, October 31, 2013
Thursday, October 31, 2013

MAMONDE WEİBO - SİWON İLE FAN SOHBETİ



Fan: Havaalanına seni karşılamaya gittiğimizde mutlu oldun mu? 

SW: Çok mutlu oldum,  hepinize teşekkür ederim.

Fan: Çıkışından bu yana, karşılaştığın en büyük  sorun (meydan okuman) neydi,  nasıl üstesinden geldin? Hangeng'e verdiğin en anlamlı hediye ne oldu?  Dün benim oda arkadaşımın doğum günüydü, onun doğum gününü kutlayabilir misin? 


SW: Aktör ve şarkıcıya dönüşmemden bu yana içimde  bir şüphe vardı. Şarkı söylemek oyunculuktan tamamen farklı, bir kaç  çok iyi aktörle birlikte çalıştım, bu yüzden ekstradan çok  sıkı çalışmış bulundum. Dil benim için engel,  denizaşırı ülkelerde film çekimindeyken 6 ay Çince dersi aldım, her ne kadar çok zor bir süreç olsa da bundan çok fazla kazandım.


Fan: Çin'de neyi seversin? 

SW: Vapur~

Fan: Mamonde için Şangay'a ne zaman geleceksin?

SW: Pekin'de bu etkinliğe katılmış olmaktan gerçekten mutluyum. Umarım ki bunun gibi etkinliklerde Şangay ve diğer ülkelerdeki fanlarla tanışma fırsatı olacaktır.

Fan: Kore'de bir çok çaylak erkek grupları var. Onların üstü olarak, onlara bir tavsiyen var mı? 

SW: Erkek grupları arasındaki rekabet artık çok güçlü. Kendi tarzınızı dik tutmak zorundaasınız, böyle düşünüyorum.  Aynı zamanda diğer fanların  aşkına değer vermek zorundasınız.  Çünkü onların idollerine olan aşkları  samimi ve koşulsuz bir sevgi.

Fan: Çin'de olan çalışmalara daha fazla odaklanacak mısın? 

SW:  Umuyorum ki, buraya gelmek ve herkesi görmek için bir çok şansım olacak .     Çin'i severim :^)

Fan: Film çekimleri için Tayvan'a gelme şansın var mı? 

SW: Eğer bir şans olursa oraya gelmeyi isterim.

Fan: Oppa, bugün benim doğum günüm!

SW: İyi ki Doğdun ^^ 

Fan: Üstad Choi,  ne tür rollerde meydan okumayı istersin?

SW:Meydan okumak istediğim bir çok rol var. Eğer bir şans varsa, benim kişiliğimden çok farklı birisini canlandırmayı denemek istiyorum.

Fan:Formda ve  enerjik olmak için sırrın nedir? 

SW: Çalışmadığım  veya sadece dışarıda işim olduğu zamanlarda kendime yeteri kadar uyku(için süre) veriyorum, bu benim yıllardan beri alışkanlık haline getirdiğim bir huyum. Kendiniz için uygun olan cilt ürünlerini  seçmek de önemlidir.  Benim gibi, Mamonde ürünlerini kullanmayı seçmek mesela :)

Fan: Eğer bir tatilin  olursa kendini deşarj etmek için nereye gideceksin?

SW: Bu yıl Kudüs'e gitme şansını elde ettim, güzel bir duyguydu. Tatilim olursa oraya yine gitmek istiyorum.

Fan: SJ ile birlikte çıkış yapalı 8 yıl oldu. 8 yıl boyunca (yaşattığınız) özel anılar için teşekkürler. Sizi sonsuza dek seveceğim. Bu hiç değişmeyecek! 

SW: Ben de hepinizi  seviyorum :^) 

Fan: Siwon Weibo'da oldukça felsefik ve de düşünceli şeyler paylaştın. Bu  genç yaşta neden böyle derin düşüncelerin var? 

Siwon: Okuğudum iyi alıntıları herkesle paylaşmak istiyorum~

Fan: Oppa, çok yakında sınavlarım var, benim için tezahürat yap!

SW: Fighting! ~~ Aja aja Fighting! 

Fan: Oppa, Seoul turu için tavsiye ettiğin yerler var mı? 

SW: Myeongdong'u tavsiye ederim, çünkü çok iyi yemekler ve eğlenceli şeyler var. Mamonde'yi ziyaret etmeyi unutmayın kekeke~

Fan: Bir çok hayırseverlik etkinliklerine sadakatle katıldın. Bir sanatçı ile hayırseverlik etkinlikleri arasındaki ilişkiye nasıl bakıyorsun? 

SW: Çin'de büyük hayırsever etkinliklerine katılmaktan onur duyuyorum. Umarım daha fazla insana yardım edebilirim,  bunun için elimden gelenin en iyisini yapacağım.

Fan: Oppa, Çince yazıyoruz, anlayabiliyor musun? 

SW: Yanımda çevirmen var, bu yüzden anlayabiliyorum.

Fan: Oppa, ben şuanda derste olan bir öğrenciyim,  bana yanıt ver,  ben de dersime döneceğim lütfeeeeeennn!! 

SW: Dersini iyi dinle. Fighting~ Aja!

Fan: Siwon, havaalanında seni karşılamaya gelen fanlarını seviyor musun?  Fanlar senin için nedir? 

SW: Buraya geldiğimde hep çok sıcak karşılıyorsunuz, çok teşekkür ederim.  Çünkü buradasınız, çünkü burada olacağım, çünkü Super Junior burada olacak.

Fan:  Mamonde kozmetikleri daha çok bayanlar için. (Yakışıklı bir adam olarak) bu bayan ürünlerini onaylamanın bir avantajı var mı?

SW: Erkekler  de bugünlerde citleri için bakım yapıyorlar, ben de herkes gibi bu ürünleri paylaşmak istiyorum. Ayrıca bir sürü bayan hayranım var,  daha mükemmel olmak için ve hayranlarla birlikte güzel olmak için (kullanmayı) istiyorum.

Fan: İç çekme~ sanırım bana cevap vermeyeceksin.

SW: Niye???

Fan: Oppa, hala SJ'in komik fotoğraflarını istiyor musun? Heechul'ünkiler var bizde.

SW: Eğer varsa bana gönderin. Ahahah

Fan: Zayıf bir vücudum var, bir önerilerin var mı?

SW: Yeteri kacdar uyku ve daha fazla egzersiz~

Siwon: Bugün  bu Mamonde etkinliğine katılmış olmaktan dolayı mutluyum. Bugün Weibo röportajı yoluyla bir çok hayranla chatleşmek ilginçti. Umarım yarınki   Chongwenmen'de olan etkinliğe herkes gelebilir, 3'te!  Yarın görüşmek üzere! 


Çeviri KyumineoKaynak:  Mamonde梦妆


Siteden veya blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır.






0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!