Ara Bul...
Thursday, October 10, 2013
Thursday, October 10, 2013

EASY MAGAZİN DONGHAE RÖPORTAJI

Soru: SJ ile 8 yıldan beri berabersin, SJ ile çıkış yaptın. Hiç solo devam etmeyi düşündün mü?


Donghae: Dürüst olmak gerekirse, böyle bir solo çıkışı hiç düşünmedim. Diğer üyelerle sahnede olmak istiyorum. Onları bırakıp ilerlemeyi asla düşünmedim. Eğer solo olmak için bir şansım varsa bunu film ya da dramalarda aktörlükle değerlendiririm. 
Bir aktör bir sürü hayat yaşayabilir, bu büyüleyici değil mi? 
Aktörlük becerilerim henüz çok iyi olmasa da kendimi geliştirmek için çalışacağım. 
Bana göre üyeler her şeyden önemli. Enhyuk gibi mesela. Biriyle uzun bir zaman geçirdiğinizde  o kişi mutlu mu üzüntülü mü kolayca anlayabilirsiniz ama bu durum Eunhyuk'ta nadirdir. 
Onun bu kadar güvenilir olması, ona sorunlarımı hiç tereddüt etmeden söyleyebilmemi sağlıyor. Onu böyle seviyorum.



Kaynak: sup3rjunior

Çeviri: SuJuTR Çeviri Ekibi // Kyumineo


Siteden veya blogdan alıntı yapmak ve yazı çıkartmak kesinlikle yasaktır.!

*Resim temsilidir.




0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!