Ara Bul...
Monday, October 28, 2013

ARENA MAGAZİN DERGİSİ SİWON RÖPORTAJI

Siwon: 

"Hangisi gerçek hangisi değil bu aradaki farkı bilmek gerekir. Bu geçiçi (bir) mutluluk, "Eğlenmek" veya "Neşelenmek", bunlar (arasında) büyük bir farklılık vardır. Ne kadar "Neşelenirsem" sonrasında, her zaman şunu düşünüyorum, "Herşey geçecek." İnişler ve çıkışlar.. Bütün bunlar önemsizdir. Hayatımızın her anı için müteşekkir olmalıyız. "



Soru: Film çekimlerin sorunsuz gidiyor değil mi? 
Siwon: Film çekimleri HongKong'da yakında sona erecek ve gelecek ay Kore'de bir yerde çekimlere devam edeceğiz.

Soru: Super Show 5 ile film çekimlerini bir arada yürütmen inanılmaz. Bunu nasıl idare ediyorsun? 

Siwon: İlk olarak, ilginiz için teşekkür ederim. Fiziksel ve zihinsel olarak çok hazırlandım. Filmdeki rolüm için sakal bırakıyorum ve  bu yüzden  Super Show 5'te de bu şekilde sahne alıyorum. 

Soru: SS5 konserleri ve film çekimleri arasında mekik dokumak ve diğer kalan zamanlarda da CF yapmak... Bu şekilde role girmen (odaklanman) senin için zor olmalı.

Siwon: Olaya sizden farklı bakıyorum. Bu uzun soluklu her film için aynıdır. Böyle bir programı hazmetmek zor görünüyor olsa da, Super Junior'un konserlerine katılmak, kendi faliyetlerime katılmak, bunlar benim seçimimdi. Bu kendi seçtiğim bir yol, bu yüzden sadece çenemi kapatıp yoluma devam etmeliyim. (gülüyor)



Soru: Bir aktör olarak, bu işten ne tür bir memnuniyet (haz) alıyorsun? 

Siwon: Her şey atmosferden hissedilebilir. Yönetmen ile tartışıp görüştükten sonra, her zaman sahne çekimim bittikten sonra yönetmene bakarım. Değişimi ve baştan alıp almayacağımızı (çekimleri) gözlerinden anlayabiliyorum. (O zaman) "Ah, fena değildim." diye düşünürüm mesela.

Soru: Bu yapım 7 yıl sonra "Fikirlerin Savaşı" haline gelecek. Yurt dışında yerel bir ekliple çalışmak nasıl bir duygu? 

Siwon: Biz birbirimize saygı gösterir, korur ve güveniriz. Gerçekten onlarla çalışmanın ruhunu hissedebiliyorum hem ben de öğreniyorum..

Soru: Çalışırken, insanlar arasında , çıplak gözle görülemeyen  şeyleri görebilirsiniz.

Siwon: İnsanlar arasında sorumluluk duygusu, saygı ve koruma olduğunda  güven duygusu da doğal olarak oluşacaktır. Ne olursak kim olursak olalım, samimi kalbimiz ile elimizden gelenin en iyisini yapmalıyız, böyle hissediyorum.

Soru: Super Junior 2005 yılında çıkış yaptı, bu yıl 8. yılınız. Çıkış yaptığında SM'den hiç bir şey umdun mu? 

Siwon:  İlk başta bir amaç olmadan sadece ünlü olmak istedim. Gelecek için planlarımı şirkete girdikten sonra planladım. Bir şey hazırladığımda veya bir şey yaptığımda, bir çok insanı gördüm ve tanışmak istediğim bir çok insanla tanıştım. Hedeflerim yavaş yavaş anlaşılır hale geldi, şimdi şuan bile gelecek için planlar yapıyorum.

Soru: Üyeler arasında "skandal-serbest" olduğu bilinmekte. Bu iyi bir yönetim olması için mi? 

Siwon: Benim günlük hayatım sabit. Yönetim? ... Diyet yönetimini mi kastediyorsunuz? 

Soru:  Bir çok insan, eğlence sektöründe cezbeden, baştan çıkaran çok fazla şey olduğunu söylüyor. 

Siwon: Bu eğlence sektöründe ne olursa olsun her şey aynı değil mi? Bence bu dünyada herkes bu baştan çıkarıcı şeylerle karşı karşıya geliyor. Bu alandan başka, nerede ayartmak için hali hazırda bir durum varsa,  karşı koymak için hazırda olmanız yeterli.

Soru: Çıkışından bu yana, halk tarafından hiç göz ardı edildin mi? 

Siwon : Minnettarım. Popüler olduktan sonra halk tarafından göz ardı edilip, düşüşe geçen bir çok insan var. (Bu yüzden minnettarım.) Çıkışımdan sonraki bir yıl süresince aklımda şu düşünce hakimdi "Her şey geçecek.." Bu süre içerisinde çok popüler olduk, ama ben bunu hafife almıştım. İnişler ve çıkışlar... Bunların hiçbiri mühim değil. Hayatınızda her an için müteşekkir olmalısınız. Çok uzun bir süre değil, Japon hayran buluşmasındaydım, yanımdaki Donghae'ye şunu dedim : " Bir kaç ay önce, tek bir hayran için şarkı söylemezdim,  ama şimdi, yaparım.."



Soru: Son zamanlarda bir şeyler oldu mu? 

Siwon: Aslında özel bir şey yok. Bu yıl bir çok düşünce sıraladım. Dikkatlice düşündüm, müteşekkir olmam gereken çok şey var. Müteşekkir olmak çok fazla şeyi arzuladığınız anlamına gelmez. "İddialı olmak " ile "Arzulamak" birbirinden farklıdır.
İddialı olmak iyidir ama çok fazla arzulara sahipseniz bu kötüdür. Üyelerin birbirleriyle kavga ettiği zamanlar olacaktır. "Diğerleri neden bunu yapıyor, anlamıyoruz" dedikleri zamanlar olacaktır. Ama sadece olumlu düşününce, bu arkadaşlarımla olmaktan dolayı minnettarlık duyuyorum. Düşünce merkezim böyle kaldığı sürece, değişmeyeceğime inanıyorum.

Soru: Super Junior, alt gruplara sahip olan Kore'deki ilk grup. Bu yıl içinde bir çok aksilikler meydana geldi, ama hala işinizi gayet iyi yapıyorsunuz gibi görünüyor.

Siwon: Denizaşırı ülkelerdeki fanlar, gün sonunda motivasyon ve enerjilerini bizim videolarımızla aldıklarını söylüyorlar. Bu, sahnemizin pozitif enerjiye sahip olduğunu gösteriyor. Bu Super Junior için de aynıdır. Her üyenin kendine has bir etkisi var.
Aynı zamanda aramızda bir rekabet de var. Bu ne zaman başladı hiçbir fikrim yok ama (bu) bu tür enerjiyi ileriye taşımak için iyi bir motivasyon oldu. Şimdi Super Junior üyelerinin, birbirlerine kendilerini kanıtlama zamanı..




Çeviri : Kyumineo
Kaynak: Luv_Opera

Siteden veya blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak kesinlikle yasaktır!

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!